بچه ۳۱ هفته بدنیا بیاد چی‌ میشه؟؟؟؟😔😔😔

۱۶ پاسخ

هیچ مشکلی پیش نمیاد انشاالله اگه خدا بخواد

دختر من ۲۶ هفته هست ۳ ماه داخل آن آی سی یو بیمارستان نمازی شیراز بود
۸۴۰ گرم بود
۲۰ سانت بود

حالا تو ۹ ماه هست خداروشکر

من از استرس شدید دیشب نتونستم بخوابم غذاهم دیگه نمیتونم بخورم خیلی حالم بده از فکر زایمان

زنده میمونه میره دستگاه

بتا بزنی میره دستگاه ان شاالله سالم و صحیح میاد بغلت. فقط حتما بتا بزن

میره دستگاه آمپول ریه رو هم که زدی چیزی نمیشه
البته خدانکنه انشالله تا ۳۸میرسونی

می‌ره دستگاه فقط چیزی نمیشه به اینچیزا فکر نکن

چیزی نمیشه فقط می‌ره تو دستگاه خدتو نگران نکن اگر بتونی 3 یا 4 هفته دیگه نگهش داری خیلی خوبه دیگ اون موقع وارد ماه نهم شدی خیالتم راحته

واسه چی ب دنیا بیاد عزیزم زوده هنوز فکرنکن
وزنش چقدر هست؟

عزیزم شما از چند هفته سرویکستون پایینه من سرویکسم 18 هفته با وجود سرکلاژ شد 15 پساری گذاشتم شد 23 ریسک زایمان زودرس دارم
شما میخوایید چه بیمارستانی بچتونو دنیا بیارین به من گفتن بیمارستان حافظ بهترین آن ای سیو داره شما اطلاع داری؟

همه این دردایی ک میگی رو من هم دارم اصلا امکان نداره بخاطر این درد ها دکتر ختم بارداری بده نگران نباش الکی باید استراحت کنی

الان اینایی ک تو میگی منم دارم خوب میشه دوباره درد میگیره شبا درد ران زیردلم یه خطی میسوزه بیکینیم استخونش دردداره کشاله ران🧐

حالت خوب نیست؟

میشه بگین الان با حساب گهواره چند روز تا زایمان دارین

بچه که زنده می مونه ولی فکر کنم چند روزی بره دستگاه اگر مشکوک به زایمان زود رسی دکترت باید امپول ریه رو تجویز کنه

میره دستگاه چهار هفته

میره دستگاه

سوال های مرتبط

مامان "جوجوممد🐣🫀" مامان "جوجوممد🐣🫀" ۱ ماهگی
مامان fffcc مامان fffcc هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نازی مامان نازی ۲ ماهگی