۷ پاسخ

خوبه سه چهار تا هم بزنی فکر کنم اوکیه همین هشت رد بشه ماه نه بچه خوبه دیگه

حتما بگو عزیزم.منم تازه شروع کردم.ارهفته شما زدم تا سی وشش باید فکر کنم بزنم.بعدش نباید بزنم تا بتونم زایمان کنم

من‌بله هر ۳تا بچه هام ۳۶هفته ۲روز بدنیا اومدن ولی هزار بار شکر خوب بودن

من بچه اولم سی و شش بدنیا اومد به دکترم گفتم آمپول پروژسترون داد هفته یکی بزنم تا جلوگیری کنه از زایمان زود رس

نه من اولی۳۴هفته به دنیا اومد ولی خوب الان ۳۷هفته آن

مراقبت کن سروقتش دنیامباد

فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان "جوجوممد🐣🫀" مامان "جوجوممد🐣🫀" ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۸ ماهگی