امان ازين استرس برا واكسن

۴ پاسخ

بنظرم بستگی ب بچه داره اگ دوماهگی اذیت شد اینم اذیت میشه ولی اگ نه اینم نمیشه نترس

وااای خدای من میگن واکسن چهارماهگی خیلی سخته خدا خودش کمک‌ کنه 😔

فردا باید ۴ماهگی بزنم کلافه ام

ارهههه

سوال های مرتبط

مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی
مامان ali♡🧒🏻 مامان ali♡🧒🏻 ۱۴ ماهگی
مامان دلـ❄️ـوین مامان دلـ❄️ـوین ۶ ماهگی
مامان فاطمه ثنا مامان فاطمه ثنا ۱۳ ماهگی