اختیاریه
جز برای گروه خاصی
عدد ان تی بالا
سن بالای مادر
سابقه سندرم تو خانواده ها
ازدواج فامیلی و ..
اگر ان تی خوب بوده که نیازی نیس بدی
نه اگه ان تی مشکل نداشته باشه معمولا دکتر اصلا نمیگه انجام بدی
من دکترم چیزی نگفت
برای کسایی ازدواج فامیلی دارن و تو فامیل سابقه ژنتیکی دارن و سنشون بالای ۳۰ سال باشه و سابقه سقط بخاطر مشکل ژنتیکی داشتن بدن بهتره اجباری نیست
اگه سنت ۳۰ ب بالاس حتما بده چون ندی ان تی ریسک بالا میزنه دوباره باید سلفری بدی
بستگی داره چند ساله ای و ازدواج فامیلی و مشکل در خانواده داشتین یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.