شنبه آزمایش دادم بتا شد ۴۰۵/۶
سه‌شنبه آزمایش دادم شد۳۰۸۰/۳
بتام خوبه یانه

۱۰ پاسخ

چی خوری باردار شدی قرص منظورمه؟

عااالی

چندروز تاخیر بودی عزیزم؟

علائم هم داری عزیزم؟؟

عالیه عزیزم مبارکت باشه

عالیه عزیزم 😍😘مبارکت باشه

عالی عزیزم مبارکه

اره عزیزم به سلامتی خیلی خوبه گلم برو دکتر سونو شو

اره خوبه

عاااالی

سوال های مرتبط

مامان پسیم مامان پسیم هفته یازدهم بارداری
مامان نقلی مامان نقلی هفته سیزدهم بارداری
مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سرباز امام زمان 🩷 مامان سرباز امام زمان 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری