۳ پاسخ

دکتر من گفت تمام مکملاتو تا سه ماه بعد از زایمانم باید بخوری

اره حتما، چون همه استخونام صدا میده😂

کلسیم نه ولی مولتی و اهن و زینک میخورم

سوال های مرتبط

مامان آرین🩵 آوین🩷 مامان آرین🩵 آوین🩷 ۹ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی