۶ پاسخ

تو همه سونو ها تاریخ زایمان رو میزنه

اره تو همه سنو میگن

والا من هیچکدوم از سونوهام تاحالا تاریخ زایمان نزدن ولی از انتی حساب کردنی دکترم گفت سزارینت میفته ۲۸ بهمن تا ۲ اسفند

من که طبیعی زده ۲۸بهمن ولی سزارین هستم فکر کنم ۱۸بهمن بیارم

آره یه ۱۰ یا ۱۵ روز جلو تر میوفته

وای منم همش میگم ی تاریخ دقیق بهم بگن🤣

سوال های مرتبط

مامان مهدیار🍼👶🏻 مامان مهدیار🍼👶🏻 ۳ ماهگی
مامان یارا 🦄💗 مامان یارا 🦄💗 ۳ ماهگی