۷ پاسخ

ی مقدار کمه
نون خامه ای لامصب بخور

ممنون

من فست میل استفاده کردم وانیلی خیلی خوشمزه

با لیدی میل وزن میگیره تا موقع به دنیا اومدن خیلی نگرانم

من کاکائو و موز خریدم موزش انگار تو آب ویفرموزی حل کردی بد نیس ولی ی جوریه اما کاکائو انگار شیرکاکائوعه عاشقشم

وانیلش خوبه

من ک عاشق کاکائو و شکلاتم
طعم کاکائوش اصلا خوب نبود
وانیلیش خوبه من میخورم

سوال های مرتبط

مامان محمد سینا🩵 مامان محمد سینا🩵 ۷ ماهگی
مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرحسین😇نورا مامان امیرحسین😇نورا ۹ ماهگی