مامانا برای رفع یبوست چی میکنین؟
من کاملا درگیرشم 😖😵‍💫

۱۰ پاسخ

انار خوبه ولی به همه کسی نمیسازه برا شل شدن شکم

شیر روغن زیتون در غذا

انجیر، آلو، شیر، سبزی فراوان فقط جعفری گشنیز نخور، سوپ فراوان، پرتقال،کیوی

الو خاکشیر روغن زیتون

من سبزی خوردن خیلی زیاد میخورم
اب زیاد میخورم
آلو بخور5تا

کیوی بخور خواهر نجاتت میده

انجیر_ لبو _ کیوی
اینا خیلی خوبه

انجیرخشک بریزداخل آب جوشیده شب تاصبح بزاربعدبخور هم انجیروهم آبشو...کیوی بخور

انجیر خشک و بزار نم بکشه بخور

من انار میخورم فعلا یبوست نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان بهراد و دلین مامان بهراد و دلین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عسل 🍓 مامان عسل 🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته هفدهم بارداری
کیم جوجو کیم جوجو قصد بارداری
مامان بنیامین مامان بنیامین هفته هفدهم بارداری
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین ۶ ماهگی
مامان نی نیش 🍼 مامان نی نیش 🍼 ۵ ماهگی