سلام خانوما جاب آزمایش غربالگری کسی متوجه میشه

تصویر
۹ پاسخ

سلام خانوما
آزمایش غربالگری اول آزاده
یا جز بیمه اس؟

بچت دختره؟

انتی جنسیت بهت گفته؟؟؟

خوبه ازمایشت

متنو نمیتونم بخونم واضح نیست ولی طبق نمودار که خوبه🩷

این دوبارع گرفتم

تصویر

بزارید دوبارع بگیرم

خوبه فککنم زیاد واضحم‌نیست

عکس واضح نیست

سوال های مرتبط

مامان آبنبات چوبی مامان آبنبات چوبی هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان کیانا🫀😍 مامان مامان کیانا🫀😍 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه😘 مامان جوجه😘 هفته سی‌ام بارداری
مامان آدرین 🥹👶🏻 مامان آدرین 🥹👶🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری