من یه هفته بعد شما سونودادم وزنش تقریبا همینطور بود گفت خوبه مشکلی نداره
متشکرم از راهنماییت ،،،
عزیزم صدک وزن نی نی پایینه.. حتما برو دکترت بهت تقویتی های لازم رو بده و اینکه هرکاری نیاز باشه مثل سونوی داپلر و ...
خب صدک یعنی وزن بچه ک باید از 100خدعقل 50باشه ولی جای نگرانی نیس من صدکم زیر 3بود باید هر چه سریع تر بری پیش متخصص چون بچت هیچ رشتی ندارع و الکی تو شکمته
صدک چه مواردی پایینه؟
عکس سونو رو بذار
صدک وزن منظورته عزیزم؟عکس سونو رو اگ میتونی بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.