سزارین خوبه یا طبیعی ؟؟؟؟

۴ پاسخ

بااینکه زایمان طبیعی سختی داشتم ولی بازم طبیعی

خوب معلومه سوال کردن نداره
سزارین

بنظرم طبیعی.

طبیعی بهترین زایمان و هزار بارم بخوام زایمان کنم فقط فقط طبیعی بعدش راحت دردی نداری اسون‌ درسته تو زایمان یکم درد داری ولی بعدش راحتی سزارین چیه ۴۰ روز سختی با بخیه

سوال های مرتبط

مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان نیهاد مامان نیهاد ۸ ماهگی
مامان آوات مامان آوات ۲ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان شاهان💙👶🏻 مامان شاهان💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایلیاکوچولو👦🏻 مامان ایلیاکوچولو👦🏻 ۱۳ ماهگی
مامان مامان امیر رضا مامان مامان امیر رضا ۵ ماهگی