خانوما
تو کدوم هفته زایمان سزارین میکنن ؟

۷ پاسخ

فک کنم ۳۸

۳۸ هفته کامل

به من دکترم گفت 38هفته 5روز سزارین

۳۸ هفته

من دوتا سزکردم ۳۷ هفته و ۱ روز گلم از ۳۷ به بعد معمولا برمیدارن بستگی داره دکترت چند هفته برداره

هفته ۳۸

۳۸ هفته و چند روز

سوال های مرتبط

مامان نــــــورا✨ مامان نــــــورا✨ ۷ ماهگی