۷ پاسخ

نه اصلا

من خودم اینکارو نمیکنم چون ‌هیچی مهمتر از بچم نیست خدایی نکرده اتفاقی بیوفته بعدا حسرتشو بخورم

رقصیدن ک صددرصد می‌رقصم😂 سه ماهم نشده بود عروسی داشتیم انقد رقصیدم ولی این عروسی رفیقمه نمیشه نرقصید

من سر بچم اولم ۲۰روز مونده به زایمانم عروسی خواهر شوهرم بود با پاشنه ۱۰سانت آذری میرقصیدم بیشتر از من مردم به فکرم بودن میگفت بشین بشین منم میخندیدم بدتر میرقصیدم
سر دومی هم داداشم نامزده از اولش تا الان مراسم دارم فقط

کن ۱۱ هفته و ۱۴ هفته رفتم عروسی اینقدر رقصیدم😐😐😐😐الان فکر میکنم چه احمقی بودم خدایااا … برگردم عقب اصلا نمیرقصم ب استرسش نمی ارزه

من از اول سه ماهه دوم میرقصم هر روز خونه😁

آره بابا اگه دکترت استراحت نداده باشه اوکیه

سوال های مرتبط

مامان کوچولویم 🩷🫀 مامان کوچولویم 🩷🫀 ۹ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سوگل وسامیار 😍 مامان سوگل وسامیار 😍 ۲ ماهگی
مامان کنج دلی👶🏻💕🍼 مامان کنج دلی👶🏻💕🍼 ۳ ماهگی
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 هفته سی‌وهشتم بارداری