خانما شماهم بعد امپول بتا گرگرفتگی و نفخ شدیدن

۴ پاسخ

آره عزیزم گرگرفتگی بیشترش مال سولفاته

من بعد از امپول بتا شب عرق سرد میکردم. انسولین میزدم. بعد که انسولین رو قطع کردم خوب شدم

گرگرفتگی رو داشتم. نفخ هم از اول بارداری داشتم تا الان. چیز جدیدی نبود 😅

آره من اونسری زدم حتی حرکت بجه هم کم شده بود

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان آرتین 💙🧿 مامان آرتین 💙🧿 ۴ ماهگی