مامانا چی بخورم که شیرم خوشمزه باشه؟

۲ پاسخ

شادونه و کنجد بخور
زیاد شاهدونه نخور اندا 5 /6 تا آخه نفخ داره شیرتو خوش بو می‌کنه بچت خوشش کیاد

مگه خوشمزه وبدمزه هست دیگه غذا میخوری هی عوض میشه

سوال های مرتبط

مامان شایان مامان شایان ۱۰ ماهگی
مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۵ ماهگی
مامان نـورا🩷 مامان نـورا🩷 ۱۵ ماهگی