۶ پاسخ

آره میگن خوب نیست

کلا از ۵ماهگی تا ۷ماهگی دوره طلایی جنینه🫠
که بهتره بهترین چیز هارو بشنوی بگی و انجام بدی
صدای بلند هم روی جنین تاثیر داره زیاد نباید در مقابل صدای بلند حضور داشته باشی

نباباهیچی نمیشه

از هفته ۲۳ یا ۲۴ به بعد جنین صداها رو میشنوه
بهتره تو صدای خیلی شدید نباشه ولی اگر یه بار یا دوبار باشه ایراد نداره

والا منی ک جنین نیستم زود سردرد میگیرم😅

اره صدا و نور زیاد ضرر داره اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی
مامان شاهان🩵👣 مامان شاهان🩵👣 ۲ ماهگی