۱۱ پاسخ

والا اگه گوشی نباشه شبا که خوابم نمیبره دیونه میشم ۲۴ ری دستمه

من کلا دستمه😐😐فقط موقع خواب میزارم کنار

همیشههه هر ساعت
هر دیقه هر ثانیه ادم‌نمیدونه‌چیکار کنه واقعا

من استراحتم گوشی نباشه دق میکنم

از صب ک چش باز میکنم تا نصف شب

همیشه دستمه و دست کوچولوهای توی خونه

بیس چاری دستمه فقط شبا خاموش میکنم

همش دستمه و خیلی نگرانم 😑آخه سرگرمی دیگه ای هم نداریم

بنام خدا ۴۸ ساعته😂

به نام خدا ۲۴ ساعت 😂

من بیس چاااری دستم بود طوری هم نشد

سوال های مرتبط

مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 ۴ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی
مامان شاهان🩵👣 مامان شاهان🩵👣 ۲ ماهگی
مامان آیسوو نینی مامان آیسوو نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری