۴ پاسخ

۶ ساعت یبار یا ۸ ساعت یبار.فقط مراقب باشید با شربت و قطره استامینوفن همزمان استفاده نکنید باید ۶ ساعت بینشون اختلاف مصرف باشه.شیاف هم واسه تب بالا باید مصرف شه.تب معمولی با همون اسامینوفن کنترل میشه

اگه تب داره داره هر هشت ساعت بزار

آها ببخشید من تا حالا شیاف نزاشتم برا بچه م

من لکه بینی داشتم گفت یکی صبح یکی شب

سوال های مرتبط

مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معین.مسیحا مامان معین.مسیحا ۸ ماهگی