۶ پاسخ

ن نزده بود

من فردا خودم میرم سونو طول سرویکس میدم دیگه اخریو بدم خیالم راحت باشخ

اره زده برا من

دیگه طول سرویکس نمیزنن که

خیر، مگر اینکه خودت یا دکترت جدا انجام بده

ن نزده
فک نکنم مهم باشه توی هفته بالا

سوال های مرتبط

مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان ‌ضحی مامان ‌ضحی هفته سی‌ام بارداری