۷ پاسخ

خودشون بهت میگن طبیعی باشی یاسزارین

هفته ۳۰ به بعد

۳۰ هفته دیگه باید بگی

30بعبد از الان زوده

فک کنم هفت ماه به بعد میشه

من از اول بارداری تاحالا بهش یاداوری میکنم سزارینم اونم فقط میختده میگه وقتش نیست

یعنی چی؟از چی زایمان؟

سوال های مرتبط

مامان 💜دخملیام🩷 مامان 💜دخملیام🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری