۵ پاسخ

من اصن بارداری اولم ورم نکردم اینبارم فک نکنم ورم کنم

همه ورم نمیکنن

اگه رعایت کنی زیاد ورم نمیکنی من که شش ماهمه اصلا نه ورم کردم نه چاق شدم

تقریباً تو هشت ماهگی
اونم یکم

حالا حتما که ورم نمیکنن همه

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سُهىٰ و فندقي مامان سُهىٰ و فندقي هفته سی‌وچهارم بارداری