سلام خوبین .من شکمم سفت شده خطرناکه؟

۴ پاسخ

انقباضه،اگه زیاد بود همراه بادرد یه دکتر برو

چه خطری اخه
چرا باید خطرناک‌باشه

منم گاهی وقتا شکمم سفت میشه،دکترم گفتش عادیه انقباظات رحمه

نه احتمالا نفخ کردی

سوال های مرتبط

مامان آوین خانوم مامان آوین خانوم ۷ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی