۵ پاسخ

منم دارم چیکار کنم اصلا نمیتونم بلند بشم با خوردن کاپوچینو خوب میشه

اگه بی حسی دریافت کردی کافئین زیاد بخور تا از بدنت خارج بشه

مسکن بخور...نسکافه بخور

مایعات مثله چایی زیاد بخور عزیزم،اثر بی حسی هاست،من دوسه روزه خوب شدم،ان شاالله شماهم خوب میشی

مسکن بخور

سوال های مرتبط