۴ پاسخ

تنها نیستی برای ماهم بزرگ وباز شده از ریخت ورو افتاده😅

من تاحالا نگاه نکردم. میترسم نگاه کنم چون میگن بخیه هام باز شدن

طبیعی یا سزارین ؟
من سزارینم اوایل حس گشادی داشتم کم کم بهتر میشه

البته من هنوز زایمان نکردم ولی یه مدت بگذره جمع میشه کم کم

سوال های مرتبط

مامان ♥سیماواسرا🥰🤰 مامان ♥سیماواسرا🥰🤰 ۱ ماهگی
مامان نورسا 🐣💕 مامان نورسا 🐣💕 روزهای ابتدایی تولد