خانمای که تازه زایمان کردید چی غذای های میخورید

۸ پاسخ

سوپ بخور
آبگوشت
کلا چند روز اول سعی کن برنج و اینا نخوری ک شکمت کارکنه فشار بهت نیاد

آبگوشت محلی تا ۱۰ روز

من تا ده روز ماهیچه و اب ماهیچه خورذم

تبریک میگم عزیزم
زایمانت راحت بود؟منم سزارینم🥲

من اونموقع بیشتر کباب می‌خوردم و دل و جیگر ،سوپ بلدرچین

سوپ ماهیچه
ابپز گوشت گوسقند
تاس کباب گوسفند
کباب
ابگوشت

غذاهای مقوی میخورم
کباب .سوپ .کاچی و....

سوپ

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد