من اب رو میزارم جوش بخوره بعد میزارم سرد شه مبخورم
تا دو سه هفته حداقل سعی کن آب هم دمای محیط بخوری خودتم گرم نگه داری بعد ها مشکلاتشو نشون میده
ابو میزارم بجوشه بعد که سرد شد میخورم نه ک بزارم یخچال ها
سعی کن خیلی آب سرد نخوری بعدها رحم درد میگیری
سلام عزیزم مبارک باشه
من اب جوشیده سرد میخوردم
من آب شیر رو میخورم
آب سرد نباید بخوری
نهههه اب سرد باعث عفونت و ورم میشه
من خوردم دو سه بار ، ولی سعی کن اب معمولی بخوری
من شنیدم که آبسرد خوب نیس
باید آب ولرم خورد
من آب شیر رو میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.