۶ پاسخ

نه سردیه نخور

من زیادمیخورم

برا شیر دهی زردی بچه خوبه ولی فکر کنم نفاخ هم هست

نه چون رحم گرمه و هندوانه سردیش زیاده نمیزارن بخورم میگن بده و بعد عوارض های خودش داره.....

بنظرم میتونی بخوری آبه دیگه
ولی سرد نخور

نخور عزیزم نفخ میکنه بچه یا اگر خیلی هوس کردی بخوری بعدش زیره و چای نبات بخور

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد
مامان ♥سیماواسرا🥰🤰 مامان ♥سیماواسرا🥰🤰 ۱ ماهگی