نه سردیه نخور
من زیادمیخورم
برا شیر دهی زردی بچه خوبه ولی فکر کنم نفاخ هم هست
نه چون رحم گرمه و هندوانه سردیش زیاده نمیزارن بخورم میگن بده و بعد عوارض های خودش داره.....
بنظرم میتونی بخوری آبه دیگه
ولی سرد نخور
نخور عزیزم نفخ میکنه بچه یا اگر خیلی هوس کردی بخوری بعدش زیره و چای نبات بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.