۹ پاسخ

پسر منم دوست داره سیب زمینی با آبگوشت جدا بکوب بده خیلی خوبه من میدم

عزیزممم ماشاا...💚💚💚

نوش جونش باشه

نوش جانش 😍
پسر منم خیلی دوست داره

من هنوز غذای ربی نمیدم چجوری دادین آبگوشتو داخلش نون خورد کردین

ای خدا😍

عزیزم🥰🥰

ای جونم😍🥹

چشماشوو😍🤭

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا💗 مامان هدیه خدا💗 ۱۴ ماهگی
مامان وروجک ها🫢🫠 مامان وروجک ها🫢🫠 ۱ سالگی
مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی