ببخشید انومالی ازمایش هم داره؟ یافقط سونو

۶ پاسخ

من آزمایش ۱۵ هفته دادم آنومالی ام که ۱۹ هفته گفت برم

اگه دکترت بنویسه باید آزمایش هم انجام بدی باید از دکترت بپرسی عزیزم

ب من نوشت گفت ۱۵ یا ۱۶ هفته برو

انتی خوب بوده باشه فقط سونو میدی

فقط سونو

بستگی داره منک فقط سونو

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان Fandogh مامان Fandogh هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۸ ماهگی
مامان همتا مامان همتا روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی🐣🎀 مامان تو دلی🐣🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌ونهم بارداری