سونو انومالی ازمایش هم داره؟

۶ پاسخ

منم امروز دادم

من رفتم دکتر ازمایش برام نوشت رفتم ازمایشگاه گفت برای غربالگریه توی هفته ۱۵ و۱۶ باید چرا مثل غربالگری اول سونو وازمایش باهم نیست سونو رو‌گفت توی هفته ۱۸ باید چرا هزینه اش شد ۳تومن ازمایش خالی

من انتی هم خوب بود ولی دکتر گفت بهتره مرحله دوم آزمایش ک دقیق تره رو هم بدی و من انجام دادم …دو هفته قبل سونوگرافی غربالگری ..به نظرم آدم برای اینکه خیالش راحت بشه بده بهتره

اره عزیزم ۱۵،۱۶هفته باید بدی

بعضی دکترا مینویسند

برا من که ننوشت دکتر ولی شنیدم اونایی مه انتی شون مشکوک بوده رو مینویسن

سوال های مرتبط

مامان Fandogh مامان Fandogh هفته بیستم بارداری
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۷ ماهگی
مامان همتا مامان همتا روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی🐣🎀 مامان تو دلی🐣🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری