من از این شکلات زیاد میخورم بد نیست ؟

تصویر
۳ پاسخ

نه فکر نکنم به جای منم تو بخور معلومه خوشمزه س😂😂😂

کاش منم‌بخورم 😂 شوهرم شیرینی زیاد نمیده بهم خودمم نمتونم بخورم میترسم قندم بره بالا

کم خونی میاره زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا روزهای ابتدایی تولد