#رژیم _لاغری 🫜


میانوعده..



ناهار چی دارین؟

تصویر
۴ پاسخ

بجان جدم من اندازه این رژیمی ها نمیخورم ولی نمیدونم چرا رو همون ۸۵ و ۸۲ گیر کردم 😬😂😂😂

سلام عزیزم...هر وعده مثلا نهار یا شام باید چند کالری باشه......و ورزش هم میکنی

من امروز صبحونه و ناهارو ی وعده خوردم ولی پرکالری بود خیلی هوس خامه و مربا کرده بودم😑

عزیزم رژیمتون چی هست ؟

سوال های مرتبط

مامان دل آرا... مامان دل آرا... ۱۴ ماهگی
مامان محمدامین👶🧸 مامان محمدامین👶🧸 ۱۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان دیار 🩵🧸 مامان دیار 🩵🧸 ۱۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی
مامان آروین مامان آروین ۱۱ ماهگی
مامان آرنیک مامان آرنیک ۹ ماهگی
مامان لیام 👶🏻 مامان لیام 👶🏻 ۲ سالگی
مامان دخملی👧🏻 مامان دخملی👧🏻 ۱ سالگی