۴ پاسخ

کاش زودتر گفته بودی
8 یا 9 تا دونه خوردم

ن اصلا نخور

شنیدم میگن نباید دل و جیگر بخوری
گفتم ا شما ک تجربه دارین بپرسم

بخور بابا چ ضرری اخع

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیها💕نلا💕 مامان نیها💕نلا💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرام و اراز مامان آرام و اراز ۲ ماهگی