عزیزان من خیلی هوس دل مرغ کبابی کردم اشکال نداره؟؟

۳ پاسخ

ن بابا بخور

نه عزیزم خیلی زیادش ضرر داره در حد یه سیخ نه

عزیزم مضره نباید بخوری
حالا اگه خیلی هوس کردی یه کوچولوووو بخور

سوال های مرتبط