چیکار کنم دردم بگیره و زایمان کنم

۴ پاسخ

شربت زعفران فورییییی میزای😂

یه خانم دکتذ تو اینستا میگفت برای بالا رفتن پله دوتایی پابزارید برید بالا برای پایین اومدنم حتما دستت به نرده باشه و یکی یکی بیای

پله بالا پایین کن اگه مشکل زانو نداری

ورزش کن یه سرع

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی روزهای ابتدایی تولد
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری