بدون درد رفتن هم مصیبته آخه.
من به خاطر صدک پایین وزن بچم ۳۹ هفته ختم بارداری دادن بدون درد رفتم بیمارستان.
مردم و زنده شدم، هر ساعت میومدن معاینه بعضیاشونم جون آدمو میکنن به زور میخوان بازت کنن
اعصابم دیگه خورد شده بود.
من الان ۴۰هفته ودو روزم ولی تقریبا یه روز درمیون میرم بیمارستان ان اس تی وسونومیدم که یه وقت خدای نکرده مشکلی پیش نیاد الانم رفتم گفت دوسانت شدی برو تا ۴ ۵روز دیگه فول میشی ولی فقط رابطه بدون جلوگیری داشته باش که منم شرایطش و ندارم خونه خودم نیستم نمیتونم گفت زایمانتم معلومه راحته بدنت اماده اس فقط برو با درد بیا بدون درد اذیت میشی بخاطرامپول فشاراینا
برو سزارین کن اگه دهانه رحمت باز نشده خودتو نندازی زیر دست این پرستارا پنج دقیقه یکبار میان معاینه ات میکنن پوستتو میکنن انقد اذیتت میکنن تا باز بشی
برای باز شدن دهانه رحم، ماما اینا رو تو کلاس گفت:
رابطه بدون جلوگیری
ورزش های باز شدن دهانه رحم
دمنوش بابونه، آویشن، گل ختمی، تخم کتان، رازیانه، تخم شوید
شربت خاکشیر و سیاه دونه
دود دادن اسفند به داخل واژن
کپسول گل مغربی
منم دقیقا عین تو بودم اخر سرم رفتم خودم بستری شدم😂یک روز و نصفی همش داشتن بهم امپول فشار میزدن ماما همراهم داشتم ولی اخرم کاری ازشون بر نیومد و بردنم سزارین اورژانسی ولی بازم میگم برگردم عقب بازم انتخابم سزارینه اصلا خودتو نترسون از سزارین من که درد هر دو رو کشیدم سزارین خداس😂
به نظرم امروز برو بیمارستان
ریسک نکن تا ۲۲ ام بمونی
عزیزم برو سزارین کن بهت بگم که بیمارستان و دکتراش برات دل نمیسوزونن. منم پسر اولم همینطور بودم دهانه رحمم باز نمیشد دردم نداشتم گاهی درد کاذب میگرفتم. تو ۴۲ هفته سزارین کردم. البته اون موقع ۲ میلیون بود آزاد. الان ماشالا قیمت حون باباشونو میخوان واسه یه زایمان. ولی اگه بتونی آشنا پیدا کنی تو بیمارستان دولتی سزارین کنی خیلی خوبه.
منم مثل شما زایشگاهم رفتم گفتن برو دردت گرفت بیا
برو زایشگاه خب اونا بلدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.