برای زخم سر سینه چی‌خوبه؟

۷ پاسخ

کرم شقاق سینه هیدرودرم خیلی خوبه

من شنیدم بالم سینه ماستلا خوبه

شیر خودتو بمال
پماد زینک یا آلفاهم اگ در دسترس داری بزن بعد موقع شیردادن پاکش کن
من یه بار زدم خوب شد

چیزی نزن بهترین چیز همون شیر خودته بمالی روش🙂
اینو‌ تو بیمارستان آموزش دادن

کرم شقاق بگیر از دازوخونه، روش بزن ولی زیاد نمال، روشم کیسه فریز بکش ،از شیر خودت بمال به نوکش ،و روغن زیتون یا روغن نباتی روغن زرد ،هرچی میزنی حتما روش کیسه فریز بکش ،هم عرق میکنه نرم میشه هم‌به لباست مالیده نمیشه،

کرم شقاق سینه هیدرودرم

کرم شقاق سینه هیدرودرم

سوال های مرتبط

مامان 🩷نجمه🩷آمنه🩷 مامان 🩷نجمه🩷آمنه🩷 ۱۲ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان دلوین🧸🍯 مامان دلوین🧸🍯 ۱۲ ماهگی
مامان نورا❤️ مامان نورا❤️ ۱۰ ماهگی
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۴ ماهگی
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان عشـ🤎ـق‌کوچولو مامان عشـ🤎ـق‌کوچولو ۶ ماهگی
مامان تیام و تیانا مامان تیام و تیانا ۷ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان کوچولوها مامان مامان کوچولوها ۸ ماهگی
مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری