چرا دردام شروع نمیشهه خدااا😕😕

۵ پاسخ

آخی عزیزم یکی مثل شما یکی مثل من با درد و پارگی کیسه آب و دهانه رحم باز بستری شدم

بازم برو . بیمارستان.چون توی 40هفته بچه مدفوع می‌کنه و میگن خیلی خطر داره

از کی پیاده روی من تو 36هفتم گفته روزی 3ساعت باید برم

همه کار کردی ؟
پیاده‌روی چقد میری ؟

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی
مامان مارال🎀 مامان مارال🎀 ۲ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۹ ماهگی
مامان ساحل خانم مامان ساحل خانم ۱۰ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 ۱۴ ماهگی