۴ پاسخ

چن روز ک سرما خوردم وحشتناک .دو روز بستری بودم .الان ب شدت سرفه میکنم.هیچی هم جز آب دلم نمیخاد فقط آب میخورم

اب زیاد بخور

آب کم نمیخوری؟اخه من آب کم بخورم اینجوری میشم

احتمالا به خاطر غذاعه
غذای رنگی زیاد خوردی

سوال های مرتبط

مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وهفتم بارداری