خانوما کسی بوده تو بارداری، دچار تنگی نفس بشه؟
چیکار کردین؟؟

۵ پاسخ

برید خیالتون راحت بشه من نمیتونستم راه برم پله ها رو نمیتونستم بالا برم دراز میکشیدم هم نفسم بالا نمیومد

منم تو دوازده هفته رفتم گفت از تغییر هورمون قرص اینا هم نداد گفت به مرور درست میشه که اونم دو هفته ای خوب شدم

هیچی از تغییر هورمون هاست به مرور حل میشه

هیچی تحمل
چون طبیعیه

دو تا بالش بذارید زیرسرتون بخور سرد داشته باشید

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان فندق💅🏻👧🏻💕وتودلی👶🏻🩵 مامان فندق💅🏻👧🏻💕وتودلی👶🏻🩵 هفته سیزدهم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته بیست‌ونهم بارداری