خانما سزارین یا طبیعی دلیل بیارین؟

۷ پاسخ

خودتو ببین
روحیه ات
هر کدوم سختیای خودشو داره
انتخاب تو کدومه؟
بعضیا از اتاق عمل میترسن
بعضیا تحمل استرس طبیعی رو ندارن
روی شکمت بخیه باشه سختتره برات یا اونجات
و نهایتا اینکه هیچ دونفری مثل هم نیستن حتی توی شرایط مساوی
مگه ی پریدی ساده مثل همه که زایمانمون مثل هم باشه
من انتخاب خودم سزارینه ولی دلایلم بیشتر روحیه تا جسمی،ی جورایی آدم طبیعی نیستم و توانشو توی خودم نمیبینم

طبیعی آدم زودتر خوب میشه

طبیعی خیلی بهتره، من اصلا دوست ندارم شکمم چندسانت باز بشه اونم چند لایه
تا چندروزم درد شدید داره
ولی طبیعی درد شدیدش همون یکی دو روز اوله بعدش سرپا میشی

طبیعی.چون زودتر سرپا میشم

من ک سر دخترم بربیچ بود مجبور بودم سزارین بشم و الانم سزارین

طبیعی چون سزارین گرونه 🤣🤣🤣

صدرصد سزارین

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان Baby🩷‌ مامان Baby🩷‌ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی