سلام چه جيزي براي زن جنين خوب است

۶ پاسخ

سلام من الان یک ماه زایمان طبیعی کردم الان خیلی لاغرم میتونم قرصه گین اب بخورم شیر دهی هستم

سلام چرا من چاق نميشم الان نوه ماه استم تقير نهكردم

اگه‌منظورتون‌وزن گیریه جنین هستش
عدسی و آش و حلیم
بادوم و اگه به بادوم زمینی حساسیت ندارین عالیه
قند هم اگه ندارین بستنی و نون خامه ای خوبه
تخم مرغ آبپز سینه مرغ گریل شده
اینا واسه وزن گیری عالین

تخم مرغ آب پز حبوبات لبنیات معزیجات

زن جنین یعنی‌چی🙄😅

مگه جنین‌زن داره

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وششم بارداری