خانوما بهترین وقت برای انومالی چه وقته؟؟؟؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

۱۸هفته ۳روز

بعد از ۱۸ هفته

من 18هفته 5روز رفتم

منم ۱۸هفته و ۲روز رفتم

۱۸ هفته

دکتر برای من ۱۷ و ۱ روز نوشته بود

برو دیگ
میتونی بری

دکتر من گفت ۱۷هفته و ۵ روز برو

همین هفته‌ای که الان هستی مناسبه تا ۱۸ هفته و ۶ روز دیگه نهایت انجامش بده

الان شما ۱۹ هفته این

۱۸هفته ۲روز

سوال های مرتبط

مامان شاتوت🐣 مامان شاتوت🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجو👼🏻🩵 مامان جوجو👼🏻🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جیران🦌✨ مامان جیران🦌✨ هفته بیستم بارداری
مامان دردونم مامان دردونم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته سی‌وششم بارداری