۱۱ پاسخ

ان شاالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم

یه سوال روزی چند ساعت پیاده روی کردی

وضع خرابه هیچ دردی ندارم

رابطه داشته باش.
من و همسرم از ۷ماهگی بچه هییییچ رابطه ای نداشتیم و قبلشم خیلی مختصر و خلاصه.
خیلی برای زایمان اذیت شدم.
۴۱ هفتگی اونم با امپول فشار و دستکاری دکترم حین معاینه و بسیار سخت زایمان کردم...

رابطه داشته باش خیلی کمک میکنه

خوش ب حالت واقعا من دل درد پریودی دارم دارم از نگرانی میمیرم 😭😭😭😭

منم باید فردا زایمان کنم ولی خبری نیست🙂

به سلامتی با بچت برگردی عزیزم ❤

منم بدون هیچ دردی در نهایت سز شدم الان در به در دنبال اینم ببینم درد زایمان چطوره

این روزای آخر اصلا نمیخواد بگذره

ماما چیزی نگفت ک چیکار کنی

سوال های مرتبط