بچه‌ها ازکی غذا میخورن

۳ پاسخ

اونایی ک رفلاکس دارن باتجویزپزشکشون
اگر گوارششون رسیده باشه
کم وزن باشن از۴ماهگی
بقیه از۶ماهگی
درمورد بچه نارس قضیه کلن فرق میکنه

عزیزم واکسن ۶ ماهگی شو که زدی بعد شروع کن بچه معده تحمل عذا نداره هر چی بزرگ تر بشن یبوست میگیرن

چهارماهگی

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان پسرم👶🫀 مامان پسرم👶🫀 ۱۵ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۱۴ ماهگی
مامان هانیس🩷 و هایان 🩵 مامان هانیس🩷 و هایان 🩵 ۶ ماهگی
مامان delvin🩷 مامان delvin🩷 ۱۴ ماهگی
مامان مهیارخان مامان مهیارخان ۵ ماهگی