سلام خانم ها اگه آنومالی رو نگیریم مشکل داره ؟

۱۰ پاسخ

حتما برو من توی آنومالی فهمیدم آب دور بچه کمه و اگه نمی‌دونستم نمی‌تونستم جلوگیری کنم از کم آبی دور بچه

خانما این مشکلی ک نداره

تصویر

مهمترین سونو بارداری همین آنومالیه بعد میخای نری؟

از همه مهمتر همین انومالیه چرا نری

خدا نکرده مشکل داشته باشه مشخص میشه

سه تا قرص ۷۰۰ هزار شد🤦‍♀️

امروز گفت بچه سالمه مونگول هم نیست 😂دیگه برا چی برم

حتماااا برو خیلی مهمه

واجبه

آره غربالگری برا سلامت جنینه حتما برو

سوال های مرتبط

مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩷هدیه خدا🩷 مامان 🩷هدیه خدا🩷 ۵ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری