سلام خانوما کیا تو 6خفته خون ریزی و لکه داشتن

۵ پاسخ

من لک داشتم

من داشتم همراه با درد شدید پریودی تو ۶ یا ۷ یادم نیست درست
چون ای وی اف بودم بهم گفتن احتمال لکه بینی هست خیلی نگران نشدم

من ۷ هفته خون ریزی کردم هماتوم داشتم ۱۲ هفته رفع شد

من داشتم ولی مثل پریودنبودروشن بودخون اومدزودی خشک میشدمثل پریودنبود.رفتم سنودادم‌جفتم اومده بود پایین سراهی بود.بعداژدوماه رفت بالاخداشکرخوبم

مننننن خونریزی شدید و لخته🥺تو 6 هفتگی

سوال های مرتبط

مامان حلماوامیر علی مامان حلماوامیر علی ۱۰ ماهگی
مامان لیلا مامان لیلا روزهای ابتدایی تولد