۴ پاسخ

وای من بدم میاد از قرصش دیگه خسته شدم ازش بعضی شبا هی میخوام نخورم بعد میگم واسه بچمه بزور میخورم

از هفته 16 قرصات تغییر می‌کنه

من از ۲ ماه قبل بارداری میخوردم تا ۱۱ هفته خوردم
از تنبلی نخوردم وگرنه باید میخوردم🥴😑

از ۱۶ هفته من دیگ نخوردم دکترم مولتی ویتامین امگا ۳ اینا داد

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵👑 مامان شاهان🩵👑 ۲ ماهگی