سلام به گریپ فروت😂چرا اینقدر دیر میگذره خدایا

۱۰ پاسخ

سلام گریپ فروت به گریپ فروت 😂

خوب بود هنوز توت فرنگی بودی ؟😂😂

انبه هستم🥭

من فردا بروکلی میشم
الان کلم هستم🙃

سلام از طرف کلم 😁

نارگیل نبود🤣🤣🤣

سلاام من فردا انار میشم😀

میای تو این تاپیک انگار اومدی میدون تره بار😂😂
کاهو داریم کاهوووو🤣😍

سلام از طرف کاهو🥴😂

مال من انار

سوال های مرتبط

مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وپنجم بارداری